FAQ - najčastejšie otázky

AKO OBJEDNAŤ
POČAS NÁKUPU
PRI ČAKANÍ NA ZÁSIELKU
ZÁSIELKA po doručení
AKO OBJEDNAŤ
Je cena na e-shope rovnaká ako v predajni??

Samozrejme. Pri objednaní tovaru cez internet, alebo zakúpení priamo u nás v obchodoch, platíte rovnakú cenu.

Aká je cena poštovného?

Cena poštovného je pri úhrade vopred kartou, na b.ú. alebo systémom mPeníze 99, - Sk, pri odoslaní na dobierku 129, - Sk. Pri osobnom vyzdvihnutí na našich pobočkách neplatíte nič. Zdarma je tiež zaslanie tovaru nad 2.999, - Sk

Ako najrýchlejšie nájsť požadovaný produkt?

Výberom z menu v hornej časti stránok, použitím inteligentného filtra na ľavej strane, alebo použite vyhľadávač, ktorý nájdete v pravom hornom rohu stránok.

Ako rýchlo odosielate tovar?

Obvykle do 24 hodín. Objednávky prijaté v pracovné dni do 13:00 sú odoslané ešte v ten deň s dodaním k zákazníkovi nasledujúci deň. Napr. ak objednáte tovar v utorok do 13:00 - bude zásielka doručená v stredu. ak objednáte tovar v sobotu či nedeľu - bude zásielka odoslaná v pondelok a doručená v utorok.

Musím pri nákupe vyplňovať svoje údaje?

Nemusíte, pokiaľ si zvolíte osobný odber. V tomto prípade nám stačí iba e-mail a telefónne číslo, aby sme Vám mohli dať vedieť, že je tovar pripravený.

Nebudú moje osobné údaje zneužité?

Nemusíte mať strach. Údaje, ktoré od Vás získame, tretím stranám neposkytujeme. Akékoľvek spracovanie dát prebieha v súlade s Všeobecným nariadením o ochrane osobných údajov (angl. General Data Protection Regulation čiže GDPR) a zákonom o ochrane osobných údajov. Kompletné informácie na spracovanie údajov nájdete tu.

Je bezpečné platiť kartou?

Je to bezpečné. Ak zvolíte k úhrade platobnú kartu, ste z košíka presmerovaný na portál Českej sporiteľne. Komunikácia medzi Vami a bankou prebieha výhradne v zabezpečenom prostredí banky. K nám sa žiadne údaje o Vašej platobnej karte nedostanú.

POČAS NÁKUPU
Môžem si vyzdvihnúť objednaný tovar osobne?

Iste. V Prahe máme dve predajne. V Prahe 4 - Nusliach, Křesomyslova 19 nájdete obchod s kompletnou ponukou, produkty Crumpler si môžete vyzdvihnúť v značkovej predajni Crumpler, MIKULANDSKÁ 2, Praha 1. Pokiaľ je v objednávke aspoň jeden produkt od Crumpler, je možné vyzdvihnutie na Prahe 1.

Nemôžem spustiť videá na stránkach obchodu. Čo mám robiť?

Uistite sa, že máte na svojom počítači nainštalovaný Adobe Flash Player.Pokiaľ nie, kliknite prosím na vyššie uvedený odkaz, vyberte a nainštalujte požadovaný program.

Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?

Áno, objednávku môžete uhradiť na číslo účtu, ktoré nájdete v automatickom potvrdení prijatia objednávky. Ak máte účet u mBank, môžete k úhrade použiť tiež systém mPeníze - prevodový príkaz bude automaticky vyplnený.

PRI ČAKANÍ NA ZÁSIELKU
Bola moja zásielka už odoslaná?

Orientačnú dobu dodania nájdete pri každom produkte. V momente odoslania zásielky dostanete e-mail s číslom zásielky. Na https://tandt.posta.sk/ môžete sledovať kde sa Vaša zásielka práve nachádza. Slovenská pošta Vás bude informovať sms správou a emailom o dátume dodania.

Kedy Slovenská pošta doručuje zásielky?

Balík Vám príde nasledujúci pracovný deň po odoslaní event. v sobotu, ak je požadované.

Kuriér prišiel so zásielkou, ale nebol som doma. Čo mám robiť?

Pracovník Slovenskej pošty Vám na mieste zanechá upozornenie, že balík bol neúspešne doručovaný a je uložený na Vašej pošte. Je samozrejme možné dohovoriť sa s Českou poštou na opakovanom doručení.

Môžem zásielku obdržať v sobotu?

Áno, stačí do poznámky v objednávke uviesť požiadavku na sobotňajšie doručenie.

Čo ak bude zásielka počas prepravy poškodená?

V takom prípade je nutné zásielku od kuriéra nepreberať, prípadne ju otvoriť v prítomnosti pracovníka Slovenskej pošty a preveriť, či nedošlo k poškodeniu obsahu. O vzniknutej situácii nás prosím bezodkladne informujte, aby sme mohli čo najrýchlejšie poslať nový produkt prípadne vrátiť vopred uhradenú čiastku. Garantujeme, že Vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.

Je možné "odložiť" odoslanie objednávky na neskoršiu dobu?

Samozrejme, je to možné, ale len ak tovar nebol skompletizovaný a odovzdaný prepravcovi. Ak je objednávka vo fáze realizácie, kontaktujte čo najskôr našu predajňu alebo uveďte požiadavok na odloženie termínu odoslania do poznámky u objednávky.

Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Slovenská pošta Vás pred doručením informuje sms správou.

ZÁSIELKA po doručení
Aké doklady musia byť priložené k zásielke?

K zásielke prikladáme daňový doklad. Prosíme, venujte pri vyplňovaní pozornosť dodacím údajom. Ak sa líši dodacia a fakturačná adresa (napr. Si prajete fakturovať tovar na "IČO"), uveďte oboje. Ak si želáte na daňový doklad pre Vaše interné potreby uviesť nejaký ďalší údaj, napíšte nám to poznámky.

Čo mám robiť, keď mi dodaný tovar nevyhovuje?

Pošlite nám tovar do dvoch týždňov späť. Pomôžeme Vám s výberom iného výrobku, prípadne vrátime sumu za tovar späť na Váš účet. Na vrátenie nepoužitého tovaru, bez udania dôvodu, máte zo zákona právo. Prosíme neodstraňujte z tovaru visačky a pod.

Zeptejte se nás
Jméno:
Email:
Telefon:
Zpráva: